OHF logo

Ptejte se

Zde dávejte náměty, které Česťa odpoví.
Bude-li to stát za to, Česťa to rozebere a budou z toho články na OHFku.
Týká se hokejových pravidel,
reakce na události týkající se práce rozhodčích a podobně.

Kdo je Česťa?

Čestmír Spravedlivý je hokejový rozhodčí s extraligovou licencí, pískající hokej v Česku.
Snaží se o lepší vzájemné pochopení a širší povědomí o hokejových pravidlech.
Ze zřejmých důvodů si přeje zůstat inkognito.
Nepátrejte, neprozradíme :-)

Ohlasy

Nejnovější
Levostranný styl
nahoru 

Plus/Mínus

Aktuálně k datu:
26.05.2014 - 14:37
(1488 dní)
bonser@gmail.com
plus
od Daniel

Diskusní fóra


Znojmo
Beroun
Brno
České Budějce
Hradec Králové
Chomutov
Jihlava
K. Vary
Liberec
Litvínov
Ml. Boleslav
Opava
Pardubice
Plzeň
Prostějov
Slavia Praha
Třebíč
Třinec
Vsetín
Zlín
Valid CSS!

Otázky
pro
Česťu


22.06.2018
Otázka, namět:
Nick:

Mejl:

24.03.2008 - 0:19:25
brain harrys@yahoo.com
J6vv79 3ep2323pke3ke2pkr4kr4oprk4r
23.03.2008 - 20:57:14
jonny sweethome@msn.com
DCbSLT fv834fcm92jfd
23.03.2008 - 13:51:50
mary franky@hotmail.com
teXpLB f76fgb6gb0nb07r70xngm7bx
23.03.2008 - 13:50:33
mary franky@hotmail.com
teXpLB f76fgb6gb0nb07r70xngm7bx
06.03.2008 - 0:50:21
John johngh@hotmail.com
sRhoo0 hey man nice shot
15.02.2008 - 23:16:21
djfytxv qhabwjyfe tscjid@mail.com
gknadcsvx doxkzeu bseknd jxfh gycjfuqo smjfi hfluvtjo
29.01.2008 - 15:22:31
Tony getjoy@msn.com
Very interesting tale
29.01.2008 - 2:38:22
Mary behappy@yahoo.com
not Punk dead
28.01.2008 - 19:36:53
John coolboy49@hotmail.com
oCP8kB 94gbdkli720dv
31.07.2007 - 15:28:23
jgwCqRjUlTw testposter@yahoo.com
test aposter message
30.04.2007 - 20:11:30
aloha alohaaloha@seznam.cz
Mám na vás dotaz,co prosím znamená logo AJ na dresech rozhodčích?Děkuji za odpověd, jestli tedy ještě existujete on line. díky.
30.04.2007 - 20:08:16
aloha alohaaloha@seznam.cz
Mám na vás dotaz,co prosím znamená logo AJ na dresech rozhodčích?Děkuji za odpověd, jestli tedy ještě existujete on line. díky.
15.04.2007 - 19:55:32
glamurs glamur4you@i.ua
Hi people! x This is test .Sorry.
10.04.2007 - 16:23:58
Korren matakren@email.cz
co je to ofsajd u hokeje pls odpovez
19.01.2007 - 11:52:02
karel
Ha, ha. To není špatná situace. :-)) Bohužel se +/- body rozhodčí nezabývají, to je věc vedoucích družstev, respektive statistiků. Viděl bych to tak, že, když má asistenci, musí mít i + bod, a v této situaci je jednoduché stanovit, kým byl ten hráč vystřídán. Ale může to být i složitější, ale i pak se asi dá určit, kdo na led vlezl jako poslední.
19.01.2007 - 6:27:54
Suter
A mam dalsiu otazocku:
Situacia: hrac pocka, kym styria spoluhraci prestriedaju, zatial drzi puk. Potom nahra cerstvemu hracovi z lavicky a odide striedat. Uz je na striedacke a z jeho prihravky hrac dava gol. Bod za asistenciu je jasny. Ako je to ale s +/- bodmi? Tie sa rataju v pripade pobytu na lade pri gole. Zaratava sa mu +bod?
15.01.2007 - 15:55:33
karel
Jo, máš pravdu, ten dotaz tam nějak zapadl. :-((
09.01.2007 - 18:21:15
Suter
Som si to tam pozeral, ale vsetci tam riesia nejake hovadiny a normalnymi vecami sa nezaoberaju.
04.01.2007 - 11:08:39
karel
Ještě jeden odkaz:

http://www.arlh.cz/forum.asp

Je to diskuzní fórum na stránkách asociace rozhodčích, tkaž tam se občas nějakej rozhodčí vyskytne. Dotaz jsem tam zkopíroval, tak se podívej na odpovědi. :-))

04.01.2007 - 11:03:03
karel
Zdravím Sutera (patrně jednoho ze dvou občasných živých na této diskuzi :-)) )

Buly podle mě vhozené být může. Ale ukládaný trest se mi nezdá. Trestem už je v tomto případě vhození buly. V případě, že měl rozhodčí důvod udělit trest, měl ho, podle mě, udělit před vhozením buly, respektive měl přerušit hru hned, když to do vhození nestihl.

Postup dle pravidla 412: rozhodčí zaujmou postavení, 5 vteřin na střídání pro hosty, vztyčení ruky (hosté už nemohou střídat), 5 vteřin pro domácí, spuštění ruky (nikdo už nemůže střídat), čárový zapíská (signál, že do 5 vteřin vhodí) a po 5 vteřinách vhodí, aniž by musel čekat na hráče (viz pravidlo 412b), bod 7).

Takže to chápu takto:

Pokud je alespoň některý z hráčů toho kterého družstva na ledě, dá se vhodit, trest neuděluji.

Pokud z jednoho družstva není ani jeden z hráčů na ledě, napomenu. Pokud to nemá účinku, uložím trest za zdržování.

Ale to je jen můj výklad, a nelze postupovat dogmaticky, neboť realita je příliš pestrá na to, aby ji mohla pravidla postihnout v celé šíři. :-))

18.12.2006 - 12:04:33
Suter
Hele... funguje to tu este?
Moze mi nejaky nahodne okoloiduci rozhodca posudit spravnost rozhodnutia isteho konkretneho rozhodcu v konkretnom zapase?
Situacia: odpiskane prerusenie hry, vhadzuje sa v kruhu v obrannom pasme. Braniaci tim je pripraveny na buly, utociaci hraci sa len velmi tazko zbiehaju na lade. Hlavny rozhodca tretikrat upozornuje striedacku, aby hraci nastupili (evidentne maju chaos v striedani). Po tretom upozorneni caka 15 sekund, ked sa nic nedeje, dava pokyn ciarovemu aby vhodil buly. Ten ho vhadzuje, hoci na buly je len jeden tim. Nasledne po dopade puku na lad hlavny rozhodca zacina signalizovat vylucenie a po dotyku s pukom od hraca tim, ktory na vhadzovani nestal, piska a hracsku lavicu tresta 2 minutami za zdrziavanie hry.
Otazky: moze byt buly vhodene, aj ked sa ho nezucastnuju oba timy? Reagoval hlavny rozhodca vramci pravidiel?
Dakujem sa odpoved. A pokial sa bude dat, tak aj skoru.
21.07.2006 - 12:01:03
karel
Chlapi, vy nejste líní se tady pětkrát zeptat, ale co takhle zkusit si to najít sám? např.: http://cs.wikipedia.org/wiki/Ofsajd
21.06.2006 - 14:42:47
markki
co je to ofsajd
09.06.2006 - 14:42:27
karel
to Delik: AndyF má pravdu, ale jde o tu plnou kontrolu. I v praxi se lze setkat se situací, kdy hráč vjede do útočného pásma bruslemi, ale kotouč je stále před modrou ve středním pásmu, zvedne hůl (např. obhození protihráče) a puk vjede do útočného pásma nebo si ho tam hráč stáhne.
24.05.2006 - 17:22:29
Strizlik
Olympic - Otázky :-)
20.05.2006 - 17:55:53
AndyF
Pravidlo 450 (mimo jine) 1. Za postavení mimo hru se nepovazuje, jestliže hráč, který postupuje kupředu a má kotouč pod kontrolou, překročí čáru dříve než kotouč.
19.05.2006 - 13:23:42
Delik over_kosovo@seznam.cz
Dobrý den, mám jeden takový zajímavý dotaz. Může hráč sám sebe vystavit do postavení mimo hru? Teoreticky to jde, ale v praxi? Hlavně se mi jedná o jediný případ. Hráč jede třeba sám na golmana a do útočné třetiný vcouvá (čili má brusle ve třetině dříve jako kotouč), avšak po celou tuto dobu má kotou plně pod kontrolou. Jedna se v takové situaci o postavení mimo hru?Díky za odpověď;-)
03.05.2006 - 12:00:22
karel
Suter: Toto pravidlo bylo nové cca před 5 lety. Předpokládám, že ho ještě nezrušili. Mělo by to být tak, jak říkáš, s tím, že rozhoduje poloha těla brankáře. Pokud leží přes brankovou čáru (má část před ní) a puk má např. v lapačce za ní, je to v pořádku.
30.04.2006 - 7:31:07
ÍřÂçĘÓƵ»áŇé good@boc.com
ĘÓƵ»áŇé×âÁŢĚŘĽŰŁ¬60ÔŞ˛»ĎŢʱ°üÔ¡ŁĘÓƵ»áŇéרĽŇĚáą©ÍřÂçĘÓƵ»áŇéϵͳ˝âľö·˝°¸ˇŁ¸ßËŮÍřÂçĘÓƵ»áŇéϵͳ"żą»÷·Çµä"˝¨ą¦ˇŁĎÂŇ»´ú»ĄÁŞÍř´óąćÄŁ×鲥ĘÓƵĽĽĘőÔÚÎŇąúĘ×»ńłÉą¦ˇŁCERNETĘÓƵ»áŇéϵÁб¨µŔÖ®¶ţˇŁ5ÔÂ22ČŐŁ¬˝ĚÓý˛ż¸ßĐŁ·ŔÖÎ"·Çµä"żĆĽĽąĄąŘĘÓƵ»áŇéŇŔÍĐÖĐąú˝ĚÓýşÍżĆŃĐĽĆËă»úÍřÂçCERNETłÉą¦µŘÔÚČ«ąú8¸öłÇĘĐ˝ü20¸öµĄÎ»Í¬Ę±ľŮĐСŁ
10.04.2006 - 20:32:46
Suter
Ja sa chcem opytat, ako je to s prikrytim puku brankarom.... vraj je nejake nove pravidlo, podla ktoreho brankar nesmie prikrytim puku za brankovou ciarou prerusit hru.... co je na tom pravdy?
10.04.2006 - 20:31:51
Suter
Nikolo.. uz som pisla, ze ofsajd je vtedy ked stoji tam, kde nema.
09.04.2006 - 19:11:49
nikola jandeckova
co je to ofsajd
27.03.2006 - 10:46:07
dr.karel
No jo, já jsem si to myslel, že tě nepotěším. :-)) Osobně bych se přikláněl k úspěšnosti 100 %, i kdybych si měl ten jeden zásah vymyslet.
24.03.2006 - 12:50:42
Suter
Doktore.... ved prave na to som myslel :o))
23.03.2006 - 12:04:25
dr.karel
to Suter: No hovadina je to pěkná. :-)) Ale stát se to může (spíš v žáčkách). Řekl bych jednoduchý matematický problém - 0 dělit 0 nelze. :-))
 
nahoru dolů